loading...
سایت عاشقانه رهگذر
آخرین ارسال های انجمن
Ms LOve بازدید : 233 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (1)

یکی بود یکی نبود ...

یکی بود و یکی نبود

اونی که بود تو بودی

اونی که نبود من بودم!

برای خواندن بقیه داستان یکی بود و یکی نبود به ادامه مطلب مراجعه کنید

یکی داشت و یکی نداشت

اونی که داشت تو بودی

اونی که تو رو نداشت من بودم!

یکی خواست و یکی نخواست

اونی که خواست تو بودی

اونی که بی تو بودن رو نخواست من بودم!

یکی آوردو یکی نیاورد

اونی که آورد تو بودی

اونی که جز تو به هیچ کس ایمان نیاورد من بودم!

.💟
❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️
.💟
یکی بردو یکی باخت

اونی که برد تو بودی

اونی که دل به تو باخت من بودم!

یکی گفت و یکی نگفت

اونی که گفت تو بودی

اونی که"دوست دارم"رو به هیچ کس جز تو نگفت من بودم!

یکی موند و یکی نموند

اونی که موند تو بودی

اونی که بدون تو نموند من بودم...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میثم در تاریخ 1394/07/15 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

به به..
جالب بود
لطفا به سایت من هم سر بزنید
در صورت تمایل خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.
درصورت تمایل اطلاع دهید.
با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا - با سلام خدمت شما بازديد كننده گان عزيز من مصطفي(Ms LOve) هستم مدير سايت رهگذر و عضو تيم مكث تم, 21 ساله اهل جنوب كرمان علاقه مند به زبان سي اس اس و اچ تي ام ال و فتوشاپ اميدوارم كه از مطالب سايت خوشتون بياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    اگه ي روز عشقت ازت جداشه آخرين جمله اي كه بهش ميگي چيه؟
    اگر عاشقانه می نویسم...


    من اگر عاشقانه می نویسم
    نه عاشقم و نه معشوق کسی!
    فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
    در این ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها
    فقط تمرین آدم بودن می کنم !
    همین..

    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 279
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 2,969
  • بازدید کلی : 588,092
  • فقط بمـــون..

    یه وقتایی دلم میخواد
    یکی ازپشت
    سرچشمامو بگیره
    وبگه اگه گفتی من کیم؟
    منم بگــــــــم:
    هرکی میخوای باش
    فقط بمـــون..
    پیشواز ایرانسل

    کد برای گذاشتن در وب شما