loading...
سایت عاشقانه رهگذر
آخرین ارسال های انجمن
Ms LOve بازدید : 116 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (2)

تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم

به خدا نمی دونم بعضی از عشق ها واسه چی اینقدر مسخره و پوچه،خب وقتی میگه نمی خوامت،علاقه ای بهت ندارم،چررررا همش گیر میدی بذار بره،بعضی ها کلاسشون خیلی بالاتر از اونی هست که فکر میکنی،البته کلاس هم نیست،یه نوع غروره،اخه چه فایده داره که بخوایش نخوادت،چه فایده داره این عشق های یه طرفه،چه فایده داره حالا هم بیاد دستشم تو دست و دلش تمام وجودش یه جای دیگه باشه،خب بابا اونم دل داره،اونم حق انتخاب داره بذار بره وقتی بهت هیچ حسی نداره،یا نه عاشق هم هستین هم و دوست هم دارین بعد از یه مدت یکیتون ناراحت میشه و میگه دیگه اصلا نمی خوامت،خب دیگه داره میگه نمی خوامت خسته شدم چرا بهش میگی نمی تونی فراموشش کنی وقتی اون اینقدر راحت فراموشت میکنه،چرا بهش میگی جز اون نه،خب اره بهش بگو بهترین جواب اینجور موقع ها اینه،که بگی "میل خودت" با این حرفت اگه بخوادت نمیره،من الان خودم،عشقم رو خیلی می خوام،حاضرم به خاطرش هرکاری هم کنم،دیگه کسی هم تو قلبم راه نمیدم جز اون،نیمی از خاطره های خوبمم با اون سپری شده،و خلاصه شدیم به هم بجور وابسته،ولی به خدا اگر فکر رفتن و کنه یا حس کنم سرد شده،اصلا یه لحظه هم خودم نمی مونم،سخت هست ولی بهتر از اینه با کسی باشی که دلش پیش تو نیست،یا با کسی باشی که ازت خسته شده میگه نمی خوامت،پس این جمله اخری رو به همه اونایی میگم که عاشق یکی هستن ولی اون حتی سلام هم به زور جواب میده،بهترین راه اینه که فکر کنی پیش خودت که عشق اجباری یا باهم بودت زوری،یا هم و خواستن تظاهری فقط روزی رو شب کردنه و به جایی نرسیدنه،پس زمانی عاشقش باش که عاشقت باشه،خودتم الکی اذیت نکن وقتی نمی خوادت،بعضی از حقیقت ها "تلخه" اما باید باور کرد که حقیقت داره...

برچسب ها عشق ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عطر و ادکلن های سین دخت در تاریخ 1400/02/07 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

بابت محتوای خوبتون متشکرم و میخواستم یه موضوعی در رابطه با بهبود محتوای سایتتون بهتون بگم که مثل سایت های فروشگاهی عمل کنید بهتره، مثلا: فروشگاه معروف و پر مخاطب سین دخت که الان بخش عطر و ادکلن های خارجی جذاب راه اندازی کرده.
پیشنهاد میکنم که حتما به این فروشگاه اینترنتی عالی (فروشگاه سین دخت) سر بزنید.

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا - با سلام خدمت شما بازديد كننده گان عزيز من مصطفي(Ms LOve) هستم مدير سايت رهگذر و عضو تيم مكث تم, 21 ساله اهل جنوب كرمان علاقه مند به زبان سي اس اس و اچ تي ام ال و فتوشاپ اميدوارم كه از مطالب سايت خوشتون بياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    اگه ي روز عشقت ازت جداشه آخرين جمله اي كه بهش ميگي چيه؟
    اگر عاشقانه می نویسم...


    من اگر عاشقانه می نویسم
    نه عاشقم و نه معشوق کسی!
    فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
    در این ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها
    فقط تمرین آدم بودن می کنم !
    همین..

    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 279
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 2,854
  • بازدید کلی : 587,977
  • فقط بمـــون..

    یه وقتایی دلم میخواد
    یکی ازپشت
    سرچشمامو بگیره
    وبگه اگه گفتی من کیم؟
    منم بگــــــــم:
    هرکی میخوای باش
    فقط بمـــون..
    پیشواز ایرانسل

    کد برای گذاشتن در وب شما