loading...
سایت عاشقانه رهگذر
آخرین ارسال های انجمن
Ms LOve بازدید : 278 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

جملات فوق العاده احساسی و غمگین سری اول

چقدر خوب است وقـتـی حـس میکـنم

جآیــی در ایــن کرِه ی خآڪـی

تــو نفس میکــشــی و مـن

از هــمآטּ نفـس هآیتـــ ،،، نفس میکشم !

تـو بــآش !!!

هـوآیتـــ ! بـویـتـ ! برآی زِنده ماندنم ڪـآفـــی است

برای خواندن بقیه جملات فوق العاده احساسی و غمگین به ادامه مطلب مراجعه کنید

ایســــتاده امـــــ

بگــــذار ســـــرنوشـــت راهـــــش را بـــــرود...!

مــــــــــــن،

همیــــن جــــا،

کنــــار قــــولــهایــت،

درســـــت روبــــروی دوســــت داشتـــنت

محــــکم ایستــــاده ام...!

---------------جملات فوق العاده احساسی و غمگین سری اول---------------

درد می کشم ! درد ...

هم تلخ است ،

هم ارزان ،

هم گیرائیش بالاست ،

هم اینکه تابلو نمی شوم ...

و رفیقی که مرا به درد معتاد کرد ...

ناباب نبود !

اتفاقاً بابِ باب بود ...

فقط نگفته بود که ماندنی نیست !!!
جملات احساسی و غمگین

دیدی که سخت نیست

تنها بدون  من؟!

دیدی صبح می شود

شبها بدون من!!

این نبض  میزند...

 فرقی  نمی کند

با من  بدون من

دیروز گرچه سخت

 امروزم  هم گذشت!!!

طوری نمی شود

فردا هم بدون من!!!

---------------جملات فوق العاده احساسی و غمگین سری اول---------------


هـــر قـــدر کهـــ میــــ گـــذرد....

ســــالــهــا...

مــــآهــ هــــا...

روزهـــــا...

ســـاعتــــ هــــا...

از زمـــان زیســـتنــمــــ در کنــــار تـــــــو

مَــنـــ...بهـــ هــمــانـــ انـــدازهــ...

هـــر ســـالـــ ...

هــــر مـــاهـــ...

هـــــر روز ...

هــــر ســـاعَـتـــ...

عـــاشقـــ تَـــر میـــ ـ ـشــومــــ...

و

بــــــاز هـــــمــــ...

عـــــاشــــقـــ تـــــر!

---------------جملات فوق العاده احساسی و غمگین سری اول---------------


باید عاشق باشی تا بفهمی!

نگاه سرد یعنی چی!

دست سرد یعنی چی!

حرف سردیعنی چی!

درمقابل دوستت دارم گفتنت

سکوت سرد یعنی چی!

باید عاشق باشی تا بفهمی گرمای نگاه وحرف ودستت

وقتی به سرمای او برخورد میکنه

چگونه روزگارت بخار میشه!!

---------------جملات فوق العاده احساسی و غمگین سری اول---------------


چقدر خوب است وقـتـی حـس میکـنم

جآیــی در ایــن کرِه ی خآڪـی

تــو نفس میکــشــی و مـن

از هــمآטּ نفـس هآیتـــ ،،، نفس میکشم !

تـو بــآش !!!

هـوآیتـــ ! بـویـتـ ! برآی زِنده ماندنم ڪـآفـــی است …


---------------جملات فوق العاده احساسی و غمگین سری اول---------------

دلــــــــــم برا روزایی که نمیشناختمت تنگ شده!!!

روزایی که بهم میگفتیم شما!!!

روزایی که دسته همو نمیگرفتیم از خجالت!!!
روزایی که اگه میخواستیم بغله هم بشینیم یه وجب بینمون فاصله بود!!!
روزایی که اسمه همو بی دلیل صدا میکردیم تا اون (جانم) رو بشنویم!!!
روزایی که از یه ثانیه بعدمون خبر نداشتیم ولی برا چند ماهه بعدمون حرف میزدیم!!!

روزایی که از کجا تا کجا میرفتیم تا فقط چند دقیقه همو ببینیم!!!
روزایی که هرروز از هم میپرسیدیم چقدر دوسم داری؟؟؟ تنهام نمیزاری؟؟؟

روزایی که اسمه همدیگرو همه چی سیو میکردیم جز اسم خودمون!!!
روزایی ک تو بارون منتظرت بودم!!
روزایی کـــــــــه…..
کاش هیچوقت نمیشناختیم همو!!!
من که باختم!!! توام باختی؟!! کی برده پس؟؟؟
این دنیای نامرد

---------------جملات فوق العاده احساسی و غمگین سری اول---------------

من از چشمات دل کندم
با اینکه زندگیم بودی
میدونستم یه روزی میری
ولی نه به همین زودی
من از رویات خط خوردم
من از چشمه تو افتادم
چقد اسون دل کندی
چه راحت بردی از یادم
به دنیای تو وابستم
ولی رد میشیم از حسم
باید باور کنم رفتی؟
میدونم اخره قصه ست.

---------------جملات فوق العاده احساسی و غمگین سری اول---------------

بیا تمامش کنیم….

همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

اما فراموشم کن…..

بخند… تو که مقصر نبودی…

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….

بیا به هم نرسیم…!!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا - با سلام خدمت شما بازديد كننده گان عزيز من مصطفي(Ms LOve) هستم مدير سايت رهگذر و عضو تيم مكث تم, 21 ساله اهل جنوب كرمان علاقه مند به زبان سي اس اس و اچ تي ام ال و فتوشاپ اميدوارم كه از مطالب سايت خوشتون بياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    اگه ي روز عشقت ازت جداشه آخرين جمله اي كه بهش ميگي چيه؟
    اگر عاشقانه می نویسم...


    من اگر عاشقانه می نویسم
    نه عاشقم و نه معشوق کسی!
    فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
    در این ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها
    فقط تمرین آدم بودن می کنم !
    همین..

    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 279
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 2,883
  • بازدید کلی : 588,006
  • فقط بمـــون..

    یه وقتایی دلم میخواد
    یکی ازپشت
    سرچشمامو بگیره
    وبگه اگه گفتی من کیم؟
    منم بگــــــــم:
    هرکی میخوای باش
    فقط بمـــون..
    پیشواز ایرانسل

    کد برای گذاشتن در وب شما