loading...
سایت عاشقانه رهگذر
آخرین ارسال های انجمن
Ms LOve بازدید : 484 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوقالعاده زیبا محمد علیزاده بنام کجا میری

آهنگساز: سینا شعبانخانی , ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی , تنظیم‌کننده: حامد برادران

گیتار : فرشید ادهمی , باغلاما , گیتار الکتریک : بهمن میرزا زاده

آهنگ جدید و فوقالعاده زیبا محمد علیزاده بنام کجا میری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ جدید محمد علیزاده بنام کجا میری

کجا میری تنها که باشی میمیری
از چی داری همش، بهونه میگیری
چیکار داری با درد و غمِ تکراری
آخه چرا منو تنها میزاری
کاری نکنی این کارات یه کاری بده دست دوتایی ی ما
هی رفتی و برگشتی، یا نرو یا نیا
تکلیفتو روشن کن چی میخوای توی رابطه غیر همین
از من کیه عاشق تر، تو تمومِ زمین

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید محمد علیزاده بنام کجا میری

♫♫♫♫♫♫
تو درگیری، حرفام نداره تاثیری
تصمیمِ خودته، میمونیُ میری
مثِ آدم، پای همه چی وایستادم
کاش عاشقیو من، یادت نمیدادم
کاری نکنی این کارات یه کاری بده دست دوتایی ی ما
هی رفتی و برگشتی، یا نرو یا نیا
تکلیفتو روشن کن چی میخوای توی رابطه غیر همین
از من کیه عاشق تر، تو تمومِ زمین
کجا میری

 

دانــــــلــــــود

با کیفیت 128

Mohammad Alizadeh - Koja Miri

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا - با سلام خدمت شما بازديد كننده گان عزيز من مصطفي(Ms LOve) هستم مدير سايت رهگذر و عضو تيم مكث تم, 21 ساله اهل جنوب كرمان علاقه مند به زبان سي اس اس و اچ تي ام ال و فتوشاپ اميدوارم كه از مطالب سايت خوشتون بياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    اگه ي روز عشقت ازت جداشه آخرين جمله اي كه بهش ميگي چيه؟
    اگر عاشقانه می نویسم...


    من اگر عاشقانه می نویسم
    نه عاشقم و نه معشوق کسی!
    فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
    در این ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها
    فقط تمرین آدم بودن می کنم !
    همین..

    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 279
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 2,810
  • بازدید کلی : 587,933
  • فقط بمـــون..

    یه وقتایی دلم میخواد
    یکی ازپشت
    سرچشمامو بگیره
    وبگه اگه گفتی من کیم؟
    منم بگــــــــم:
    هرکی میخوای باش
    فقط بمـــون..
    پیشواز ایرانسل

    کد برای گذاشتن در وب شما